نایت نما

شیمی

شیمی

اوند3
〄 تازه های دیروز ➢

من یه سال در این روستا زیستم و کار کردم

به نظر شما چه کاری باید برای این نو گلان انجام میدادم

اینا یه کم بزرگترن

اینم من

یادش به خیر روز آخری که از اون روستا اومدیم با دوستم رفتیم اداره مربوطه و در خواست بازنشستگی دادیم

یکی از کارمندا با کمال تعجب و بهت به ما نگاه کرد و گفت: ...

منم گفتم اخه نمی دونی که... ما تو این یه سال به اندازه 30 سی سااااااااال پیر و فرسوده شدیم

اینو که شنیدن  کلی زدن زیر خنده و اتاق رفت هوا ... وگفتن پس اوضاع ازین قرار ه ه ه ه و....

اخه بقول خودشون خیلی براشون جالب بود...

بین چقد پیر شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهرداد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 206790
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1